Dag 5: Langlauf over 11 kilometer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marianne Veen - WaarBenJij.nu Dag 5: Langlauf over 11 kilometer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marianne Veen - WaarBenJij.nu

Dag 5: Langlauf over 11 kilometer

Blijf op de hoogte en volg Marianne

16 Januari 2020 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen vroeg spullen gehuurd voor een mooie tocht op de langlaufski's door de natuur. Voor velen een lange tijd geleden en voor sommige een eerste keer. Na 500 meter lagen de langlaufers al verdeeld over het veld. Een op haar stuitje, 1 op haar kin en verder verdeeld over het lichaam. Maar goed na een aantal kilometers zat de gang erin en op naar het eerste tentje om wat te kunnen eten. ik kan je vertellen dat dat echt nodig was. Heel veel vocht verloren en de spieren waren aan rust toe. in ieder geval van de oudste deelnemer. Na 4 uur op de latten gestaan te hebben kwamen we weer aan op het verhuuradres.

Alles weer ingeleverd een biertje gedronken om het vocht weer aan te vullen en op naar het huisje. Lekker even de sauna in en bijkomen.

We gaan vanavond eten bij de pizzeria en met de taxi heen en met de benenwagen weer terug.