Dag 3 Sneeuwschoenen safari - Reisverslag uit Kuusamo, Finland van Marianne Veen - WaarBenJij.nu Dag 3 Sneeuwschoenen safari - Reisverslag uit Kuusamo, Finland van Marianne Veen - WaarBenJij.nu

Dag 3 Sneeuwschoenen safari

Blijf op de hoogte en volg Marianne

14 Januari 2020 | Finland, Kuusamo

Vandaag met de bus om 09.30 uur vertrokken naar het natuurpark. Vanaf een centrale parkeerplaats in het natuurpark vertrokken voor een prachtige wandeling op een soort van tennisrackets onder de schoenen. Door diepe sneeuw gewandeld onder leiding van een gids die ons veel wist te vertellen over het leven in het park.

Onderweg een kampvuurtje gemaakt en een bak koffie en thee gezet. Ook een broodje, gewikkeld in aluminium, op het vuurtje gelegd zodat we een tosti hadden. Uiteindelijk om 14.45 weer terug bij de bus en in het donker terug naar ons huisje.

Het was pas 15.00 uur en dus even de skiës onder en een uurtje de hellingen af.

En ook deze dag 's avonds weer zelf gekookt. En natuurlijk even de sauna in. Top!!