Dag voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marianne Veen - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marianne Veen - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Marianne

11 Januari 2020 | Nederland, Amsterdam

De koffers zijn gepakt. Ski's en schoenen zitten in de tassen. Qua kilo's is het dubieus. De koffers zijn eigenlijk een paar kilo te zwaar. We gaan het zien. Misschien is onze thuisweegschaal wel niet meer goed en valt het aantal kilo's mee.

Weerbericht bekeken in Finland. Het is er momenteel -7 graden met een gevoelstemperatuur van -15. De verwachtingen voor de komende week zijn veel wolken, sneeuw en ongeveer dezelfde temperaturen.

We nemen maar niet de grote camera en statief mee. De kans op het noorderlicht is heel klein. En als het er is dan genieten we ervan in plaats van er foto's van te maken.

Mocht je geïnteresseerd zijn, ga dan zelf kijken of download de foto's van het noorderlicht via de app.